Cuvinte cheie de căutare

Strategie sănătoasă de slăbit, Dietă: 4 strategii pentru slăbit rapid şi fără foame

Pagina principala 5 strategii psihologice pentru a slăbi Fie că nu suntem departe de a fi supraponderali sau pentru că vrem să ne simțim mai bine în corpul nostru, pierderea în greutate va fi sănătoasă, atâta timp cât nu vă mai compromiteți sănătatea.

strategie sănătoasă de slăbit reteta usturoi slabit

Pentru a facilita procesul de slăbire, putem folosi anumite strategii psihologice. Deci, dacă, de exemplu, măsurăm 1m70, greutatea ideală va fi între 53 și 72 de kilograme.

strategie sănătoasă de slăbit ceai de slabit din patrunjel

Dacă depășiți IMC-ul recomandat pentru înălțimea dvs. În acest articol, vă vom prezenta cele mai eficiente.

Cum să faceți un smoothie pentru slăbit?

Ce aștepți pentru a le pune în practică? Nu cumpărați niciodată foame. Una dintre primele strategii psihologice pentru a slăbi este să nu merge niciodată la cumpărături când ți-e foame. Acesta este un sfat despre care vorbim foarte mult, dar în cele din urmă foarte puțini oameni pun în practică.

strategie sănătoasă de slăbit cum să i convingeți pe părinți să piardă în greutate

Aceasta este o mare greșeală, pentru că îți este foame te încurajează să cumperi alimente de care nu ai nevoie, să fie ispitit de anumite reduceri în produse de patiserie și să opteze pentru alimente nesănătoase. Și astfel, în loc să slăbești, vei câștiga.

Secretul menţinerii pe termen lung a rezultatelor după eliminarea excesului de greutate

Evitați vederea anumitor alimente Te îngrași pentru că nu poți să nu mănânci ciocolată imediat ce o vezi? O altă strategie psihologică pentru slăbit este să scoateți din vedere toate alimentele care nu vă ajută să atingeți acest obiectiv. Dacă este ciocolată, dieta grasa exemplu, atunci ar fi bine să nu o cumpărați.

strategie sănătoasă de slăbit va frământa să piardă în greutate

Totuși, dacă cineva îți oferă, așezați-l în spatele dulapului. S-a întâmplat cu siguranță să descoperiți alimente pe care le păstrați într-un loc discret și pe care ați ajuns să le uitați.

Primind multiple solicitări din partea locuitorilor Republicii Moldova dar și a celor de peste hotare de a lansa un proiect online, acum 4 ani fondatoarea a început lucrul asupra proiectului - galinatomas. Datorită investițiilor proprii, a donațiilor de pe platforma indiegogo.

Mănâncă încet și fără grabă Uneori, desigur, nu strategie sănătoasă de slăbit de ales decât să mănânci repede. Dar, dacă o poți evita, mult mai bine.

5 strategii psihologice pentru a slăbi

Când mănânci încet și fără grabă, îți înșeli stomacul. Îi dai impresia că e plin și, prin urmare, îți permite să eviți să te simți grea după ce ai mâncat și, prin urmare, favorizează pierderea în greutate.

Dietă şi slăbire Sănătate Uită de calorii, foame şi sutele de exerciţii inutile! Combină aceste patru strategii şi vei vedea cum kilogramele dispar rapid şi sigur. Nu îţi număra caloriile, nu îţi cântări mâncarea şi uită de meniul fix! Dietele care îţi spun ce, cât şi când să mănânci îţi fac mai mult rău decât bine pentru că după dietă e foarte greu, dacă nu chiar imposibil, să te menţii. De azi nu mai contează cât mănânci, ci contează ce mănânci.

Dacă aveți tendința de a lua micul dejun foarte repede și în grabă, atunci încercați să vă treziți mai devreme. Vă va lua ceva timp liber din somn, dar atunci va fi mai ușor să slăbiți. Scapă de anxietate Anxietatea este unul dintre motivele strategie sănătoasă de slăbit care puteți mânca chiar și fără să vă fie foame.

Regim de slabit sanatos / saptamanal

Dacă acest lucru vă cauzează creșterea în greutate și nu doriți acest lucru, atunci începeți să practicați diferite obiceiuri care vă vor ajuta să vă eliberați anxietatea. Cel mai simplu și mai simplu lucru de făcut este exercițiul. Dacă o puteți face seara, cu atât mai bine, va elibera tot stresul pe care l-ați acumulat în timpul zilei.

În plus, în weekend, nu ezitați să faceți drumeții în natură. Această practică este o terapie excelentă pentru tratare anxietate.

Dietă: 4 strategii pentru slăbit rapid şi fără foame

Nu binge Te simți prea greu când ai terminat de mâncat? Mâncarea merge întotdeauna prost în timpul pauzei de lucru? Ultimele strategii psihologice pentru slăbit presupune luarea anumitor pași pentru a evita supraalimentarea și a vă simți plin.

  1. Cum poate un tată să-și piardă drepturile
  2. Dieta și horoscop: sfaturi pentru fiecare semn zodiacal
  3. Abonamente la preturi avantajoase –oferte Galina Tomas

Printre acestea, puteți: Puneți mai puțină mâncare în farfurie Nu umpleți din nou Nu lua desert Tindem să mâncăm până când ne simțim sătui, dar nu este necesar. Există un moment în care simțim că, dacă mâncăm mai mult, ne vom simți greoi după aceea, deoarece digestia va fi mai lentă.

DESPRE AUTOR

Sunteți într-un program de slăbit? Ați luat în considerare strategiile anterioare pentru a vă atinge obiectivul?

Vă încurajăm să le puneți în practică pentru că vă vor ajuta foarte mult. Nu uitați să faceți mișcare regulată și să includeți fructe și legume în dieta dvs.

strategie sănătoasă de slăbit cafea verde pentru slabit