Obiective realiste

Mod de slabit. Mod de slabire. Metode de slăbit acasă. Cum să dai jos kilogramele în plus, fără dietă

Cea mai buna metoda de a atinge greutatea ideala fara a recastiga apoi, in scurt timp, kilogramele pierdute, este de a adopta un program de slabire treptata.

Așa scapi cel mai ușor de 10 kilograme

Specialistii sustin ca pentru obtinerea si mentinerea unei greutati optime nu sunt necesare regimuri de slabit stricte, ci doar cateva schimbari in viata de zi cu zi. Mancati zilnic micul-dejun. Acesta este un obicei comun in randul persoanelor care au slabit si au reusit sa isi mentina greutatea. Foarte multe persoane cred ca a sari peste micul-dejun le ajuta sa scape de calorii, dar, in realitate acestea ajung sa manance mult mai mult in cursul zilei. Pentru micul-dejun este recomandat un castron cu cereale si fructe sau produse alimentare cu continut scazut de calorii.

Inainte de sala: alimentatie si suplimente - Explicatia

Nu mai intrati in bucatarie seara. Stabiliti o ora incepand cu care sa nu mai mancati; astfel veti evita "gustarile" din timpul serii.

mod de slabit

Beti o cana cu ceai, mancati o bomboana sau un iaurt daca aveti pofta de ceva dulce dupa masa. Apoi mod de slabit pe dinti pentru a nu fi tentati sa mai mancati si altceva.

mod de slabit

Alegeti cu grija bauturile. Bauturile cu adaos de zahar sau indulcitor contribuie la cresterea valorilor calorice si nu reduc foameaasa cum o fac mancarurile solide.

„Mișcarea este importantă, dar nu este primul pas“

Daca va incearca o senzatie de foame intre mese incercati ca consumati un pahar de suc de legume. Daca obisnuiti sa consumati un pahar de vin sau un cocktail seara, incercati sa limitati consumul de alcool la zilele de week-end, astfel mod de slabit reduce consumul caloric.

  1. One moment, please
  2. Tinzi sa crezi ca de fapt nu exista metode secrete pentru a slabi mai repede.

Consumati legume si fructe. Consumul ridicat de legume si fructe este deseori umbrit de consumul de mancaruri cu continut caloric foarte ridicat. Incercati ca primul fel de mancare sa fie o salata sau o portie de supa.

mod de slabit

Aprovizionat-va cu fructe si legume si consumati la fiecare masa. Astfel, va veti imbogati dieta cu vitamine, minerale, fitonutrienti, fibre si nu veti mai fi tentati sa consumati dulciuri sau alte produse cu foarte multe calorii. Consumati cereale.

mod de slabit

Substituind cerealele integrale cu cereale rafinate precum paine alba, prajituri, biscuiti si covrigi, beneficiati de fibra si va veti satura mult mai repede ceea ce va va determina sa mancati in proportii rezonabile.

Controlati spatiul din jur.

mod de slabit

Controlarea spatiului din jur, de la dotarea bucatariei cu alimente sanatoase pana la alegrea restaurantului potrivit, mod de slabit o medota buna de a scadea consumul de fiica mea trebuie să piardă în greutate. Consumati portii mici.

Majoritatea portiilor de mancare servite atat la restaurant cat si acasa sunt mult mai mari decat este necesar.

„Mişcarea este importantă, dar nu este primul pas“

Pentru a reduce portiile de mancare folositi castroane, farfurii si pahare mai mici. Faceti mai multa miscare. Pe parcursul zilei faceti tot ce puteti pentru a fi mai activi: urcati si coborati pe scari evitati folosirea scarilor rulante sau a liftuluimergeti pe jos cat se poate de mult, faceti jogging si cateva exercitii usoare care nu necesita deplasarea la sala. Consumati proteine.

mod de slabit

Adaugarea proteinelor fara grasimi la fiecare masa va ajuta sa va simtiti satul si va impiedica sa mancati mai mult decat va este necesar.

Consumati iaurt, nuci, unt de arahide, oua mod de slabit fasole. De asemnea, specialistii recomanda mese scurte si dese la un interval de orepentru a va mentine glicemia la un nivel normal.

Diete de slăbit rapide

Consumati produse fara grasime. Folositi variantele fara grasime light a sosurilor pentru salate, a maionezei si a altor produse. Ca substituenti folositi: mustarul in locul maionezei la sandwichuri, laptele degresat in loc de frisca la cafea, un pic de otet la salate in loc de sosuri cu continut caloric ridicat. Magda Zarojanu - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof. Camelia Adina Calin - Mod de slabit de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof.

Mihaela Nicoleta Mindrescu - Ambulatoriul de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof.