Tipuri de dietă japoneză

Ce mananca japonezii pentru a slabi, Ce mănâncă japonezii slabi?

ce mananca japonezii pentru a slabi

Ion Afrim Japonezii preferă produsele proaspete; dieta lor conține mult pește, fructe de mare, cereale, dar puține fructe proaspete. În ciuda numelui, dieta japoneză nu are nimic de-a face cu bucătăria tradițională din Țara Soarelui Răsare. Se crede că a fost dezvoltat de nutriționiștii japonezi ca un program nutrițional care permite, prin reducerea consumului de carbohidrați și calorii, să piardă 10 kg în 2 luni.

Iată care sunt 7 reguli pe care le urmează japonezii ca să nu se îngrașe!

În același timp, alimentația cu proteine este luată ca bază a dietei. Cu toate acestea, autorii dietei nu sunt cunoscuți cu certitudine, prin urmare este imposibil să spunem cu certitudine că erau japonezi. Principiile de bază ale dietei japoneze Vă vom avertiza imediat: acesta nu este un sistem nutrițional care poate fi urmărit mult timp fără a afecta sănătatea.

Chiar și ideea trecerii la o bucătărie populară pur japoneză este o idee mult mai bună decât încercarea de a rămâne pe o dietă japoneză timp de șase luni.

ce mananca japonezii pentru a slabi

Este destinat exclusiv pierderii în greutate ce mananca japonezii pentru a slabi nu are nicio legătură cu o dietă echilibrată recomandată de nutriționiști. În plus, dieta japoneză necesită aderarea la o anumită combinație de alimente și nu înlocuirea componentelor, chiar dacă acestea par identice și interschimbabile.

De asemenea, nu puteți modifica ordinea zilelor din meniu. Pe de altă parte, această dietă nu necesită foamete, iar rețetele din compoziția sa sunt suficient de interesante și variate, astfel încât pierderea în greutate să nu se transforme în tortură.

Concluzia este că vă reduceți aportul de calorii prin adoptarea alimentelor bogate în fibre și proteine ca bază a dietei. Dar mențineți cantitatea de carbohidrați la un nivel minim. Dar chiar și susținătorii activi și promotorii dietei japoneze nu se obosesc niciodată să le amintească că este concepută doar timp de 14 zile.

Prin respectarea dietei recomandate, desigur, veți obține pierderea în greutate, dar organismul nu va primi suficiente vitamine și minerale.

Please wait while your request is being verified...

O altă condiție importantă: trebuie să mănânci încet, mestecând bine mâncarea, fără a fi distras de filme, emisiuni TV și alte divertisment. Trebuie să fii complet concentrat pe alimente, atunci corpul se va simți mai repede plin. Tipuri de dietă japoneză După apariția sa, dieta japoneză a câștigat o popularitate atât de mare, încât mai multe dintre soiurile sale au apărut simultan: Dieta fără sare timp de 7 zile.

Se presupune că într-o săptămână veți pierde de la 3 la 5 kg - acesta este un ritm sănătos de slăbire, deci nu vă riscați sănătatea. În același timp, această opțiune de meniu poate fi considerată ca un fel de bază, baza pentru toate celelalte versiuni ale dietei japoneze.

Cu toate acestea, vom descrie în detaliu această dietă mai jos. Dieta timp de 13 zile. Aceasta este cea mai populară dietă și, în teorie, poate pierde 10 kilograme. Este foarte asemănător cu meniul săptămânal, dar este conceput pentru o perioadă mai lungă. De fapt, iei dieta timp de o săptămână, dar duminică nu oprești dieta și repeti dieta fără sare pentru încă 6 zile. Dieta ce mananca japonezii pentru a slabi timp de 14 zile.

Adică, meniul zilei slabit pentru fete șaptea devine rația în prima, a șasea - în a doua și așa mai departe.

Ce mănâncă japonezii slabi?

Cu toate acestea, cu siguranță vom reveni la această opțiune, deoarece este foarte populară. Cu ceai verde. De fapt, totul este la fel ca în cele trei paragrafe anterioare, dar pe lângă cafeaua neagră, bem ceai verde.

Potrivit pentru persoanele care nu beau deloc cafea sau nu le place espresso. Ceaiul verde este o băutură minunată, bogată în vitamine și antioxidanți, deci este un excelent înlocuitor. Ce mananca japonezii pentru a slabi toate acestea, există și o dietă specială adaptată pentru ceaiul verde, o vom prezenta mai jos. Dieta Naomi Moriyama.

Moriyama este un agent de marketing care a scris o carte despre nutriție. Dieta propusă de ea seamănă cel mai mult cu dieta japoneză.

Meniu japonez de dietă timp de 7 zile Prima zi: kilocalorii. Mic dejun: cafea neagra fara zahar. Prânz: unul sau două ouă fierte de pui, o salată de varză proaspătă și ulei vegetal fără sare! Puteți bea un pahar de suc de roșii. Cina: de grame de pește aburit. A doua zi: kcal.

Ce mănâncă japonezii slabi?

Mic dejun: cafea neagra fara zahar si crutoane neindulcite. Prânz: pește înăbușit sau prăjit de gramesalată cu varză. Cina: de grame de vițel fiert fără sare. Ce mananca japonezii pentru a slabi pahar mic de chefir.

A treia zi: kcal. Prânz: dovlecei și rădăcină de păstârnac, prăjite ușor în ulei vegetal. Sarea, făina, aluatul, orice alt aditiv nu pot fi folosiți.

Un mar. Cina: 2 ouă fierte de pui și de grame de vițel fiert fără sare, salată din varză și ulei vegetal.

ce mananca japonezii pentru a slabi

A patra zi: kcal. Prânz: morcovi fierți, trei bucăți, 20 grame de brânză tare, ou crud de pui. Deoarece ingredientele nu sunt pentru toată lumea, le puteți combina într-o salată.

Dieta japoneză pentru slăbit și secretele acesteia

Cina: câteva mere. A cincea zi: kcal. Mic dejun: morcovi proaspeți, răniți, condimentați cu suc de lămâie. Nu puteți adăuga zahăr, excludem cafeaua în această zi. Prânz: de grame de pește prăjit, suc de roșii. Cina: orice fruct proaspăt, cu excepția strugurilor și bananelor. A șasea zi: kcal. Prânz: de grame de file de pui fără piele, se fierbe fără sare.

Salată de varză și morcov ras cu ulei vegetal. Fără sare! Cina: două ouă fierte, morcov răzuit cu ulei vegetal. A șaptea zi: kcal. Mic dejun: ceai verde fără zahăr.

De ce japonezii mănâncă carbohidrați și sunt slabi?

Pranz: de grame de vita fiarta fara sare si condimente. Orice fruct proaspăt, cu excepția bananelor și strugurilor. Cina: Orice variație față de cele consumate anterior la cină în timpul săptămânii. De exemplu, ouă, carne de vită și salată. Aceasta completează restricțiile pentru persoanele care au ales această versiune a dietei japoneze. Se presupune că o persoană poate reveni la o dietă mai confortabilă.

Cu toate acestea, pentru cei care au ales dieta japoneză timp de 14 sau 13 zile, aceasta este doar la jumătate. Meniu alimentar japonez timp de 14 zile Amintiți-vă că dieta japoneză de 14 zile se bazează pe dieta săptămânală pe care am descris-o mai sus. Cu toate acestea, în a doua săptămână repetăm meniul în ordine inversă: în prima zi pregătim meniul pentru a șaptea zi, în a doua - în a șasea, în a treia - în a cincea și așa mai departe. Există mai multe mituri periculoase asociate cu această opțiune de dietă.

Ce mananca japonezii pentru a slabi vedem mai întâi vreau sa slabesc 5 kilograme intr- o luna dintre liniile directoare. De exemplu, cafea neagră fără zahăr la micul dejun. Dacă acesta este tipul de cafea preferat, nu este o problemă, dar espresso negru sau cafea turcească vă pot ajuta să vă scăpați calciul din oase.

Este mai bine să beți cafea cu lapte, dar dieta nu permite acest lucru. Al doilea lucru de care trebuie să fii atent este merele pentru cină și morcovii cu suc de lămâie la micul dejun.

ce mananca japonezii pentru a slabi

Ar părea o recomandare bună pentru pierderea în greutate. Cu toate acestea, merele și sucul de lămâie sunt foarte acide și, pe stomacul gol, pot provoca arsuri la stomac chiar și la o persoană care nu era familiarizată cu acest fenomen înainte de dietă.